Norsk-Bichon-Frise-Klubb
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Norsk-Bichon-Frise-Klubb

Norwegian-Bichon-Frise-forumspace
 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

 

 Ann og Rødhette

Go down 
AvInnlegg
Ann og Rødhette




Antall Innlegg : 1
Join date : 14.11.2009

Ann og Rødhette Empty
PosteTema: Ann og Rødhette   Ann og Rødhette EmptyLør Nov 14, 2009 1:28 pm

Hei! Jeg heter Ann og har verdens skjønneste lille Rødhette. Vi holder ikke på med utstilling. Her er det bare kos og atter kos. Vi er et godt team og kamperer i lag på tur og reiser. Rødhette har til og med vært på Tenerife, og til neste år planlegger vi tur til Sør-Spania. Hun er med meg stort sett overalt. I sommer har vi hatt det helt fantastisk. Vi har vært på tur rundt i Oslo, her vi bor (æ e fra Tromsø), og snakket med uttallige folk, som syns hun er så søt og snill. Hun har til og med blitt fotografert av turister (siste fotograferinga var en gjeng fra Kina som stilte seg rundt oss), så hun havner i albumer i mange land.

Rødhette var så uheldig å brekke 4 tær på en forfot forrige vinter og 3 tær gror ikke, fordi det var umulig å få satt inn pinner fordi foten var så liten. Men hun fungerer bra fordet, bruker en sko på foten for å beskytte den innimellom for at hun ikke skal bli sår siden hun trår litt skjevt. Og vi har både hundevogn og sekk. Vi skal til kontroll etter hvert og se hvordan det går med foten, så hun blir fulgt opp.

Må fortelle at Rødhette og jeg har også vært med i Hotel Cæsar. Rødhette skulle skremme Gregorius, som ble spilt av Helge Reiss. Det var en stor opplevelse og artig at Rødhette også kunne være med.

Dette var en liten historie om oss. study
Til Toppen Go down
 
Ann og Rødhette
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk-Bichon-Frise-Klubb :: Your first category :: PRESENTASJON AV MEDLEMMENE-
Gå Til: